أهلاً بك , ضيف |
يجب عليك التسجيل حتى تتمكن من المشاركة في المنتدى .
|
آخر المواضيع |
عبط في المدارس
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : ahmed mahmoud
امس, 09:46 PM
» التعليقات : 17
» المشاهدات : 945
|
ليه المنتدى اتغير
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : Meraaa
02-12-2025, 02:37 AM
» التعليقات : 1
» المشاهدات : 182
|
عقاب
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : زياد
02-12-2025, 02:04 AM
» التعليقات : 1
» المشاهدات : 107
|
حبيبتي وعقابها
المنتدي : منتدي القصص والروايات والمقالات
آخر تعليق بواسطة : عمر بنوتي
02-12-2025, 01:34 AM
» التعليقات : 43
» المشاهدات : 861
|
الولاد كمان لازم يتربوا
المنتدي : منتدي صور العبط
آخر تعليق بواسطة : Adham WiN
02-11-2025, 01:56 PM
» التعليقات : 85
» المشاهدات : 4,528
|
نوني
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : زياد
02-11-2025, 12:55 AM
» التعليقات : 0
» المشاهدات : 110
|
ميول شخصيه
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : سويتش بوي
02-10-2025, 10:54 PM
» التعليقات : 5
» المشاهدات : 221
|
مين محتاج مامي
المنتدي : منتدي القصص والروايات والمقالات
آخر تعليق بواسطة : No2men
02-10-2025, 05:45 AM
» التعليقات : 24
» المشاهدات : 461
|
ميول شخصيه
المنتدي : منتدي القصص والروايات والمقالات
آخر تعليق بواسطة : No2men
02-10-2025, 05:38 AM
» التعليقات : 0
» المشاهدات : 56
|
لبوسة فيديو كول
المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
آخر تعليق بواسطة : No2men
02-10-2025, 04:26 AM
» التعليقات : 9
» المشاهدات : 925
|
|
|
ميول شخصيه |
بواسطة : No2men - 02-10-2025, 06:08 AM - المنتدي : منتدى التاديب والعبط العام
- التعليقات (5)
|
 |
اسمي مؤمن عندي ٣٠ سنه اتخرجت من كلية حقوق بدرجة امتياز ٤ سنين اتخرجت وكل اموري تمام اخترت اكون استاذ مساعد عن اني اكون وكيل النائب العام مش متجوز الحقيقه
ابدء حكايتي اني من صغري وانا عندي ميول للبوس والحقنه الشرجيه لاكن ولا اخدت حقنه شرجيه والحقن حاولت وانا صغير اجيب حقن من الصيدليه واستخدمها بنفسي لاكن مكنش في اي معلومه للاستخدام وفشلت وبدأت احاول اتغاضي تماما عن الحكايه دي بكل تفاصيلها اخر مره افتكرها فعلا كانت لبوس امساك وانا سني تقريبا ٥ او ٦ سنين حقيقي من بعدها ولا مره اي حاجه دخلت تاني في الشرج مشكلتي اني وبعد العمر الي فات دا كله مش قادر اتخطي الفكره دي في ماغي خالص جيت بعد ما اتخرجت واتعينت بقي الموضوع بزياده عندي حاولت اتواصل مع اي ميستريس لاكن كنت بتراجع تاني وكذا مره اكون خلاص ومطلوب مني ادفع ديبوزت لاكن كنت بقلق جدا وبتراجع ديما بحاول اتخطي الموضوع دا باي شكل لاكن ولا مره نجحت وكل مره ابعت لميستريس احس انه مفيش امان او مفيش مصداقيه واتراجع بحب جدا الخصوصيه في الحكايه دي انا بجد محتاج اجرب وتقريبا هتكون اول مره لبوس من ٢٤ سنه انا مش عارف اتخطي ميولي دي تماما مش عارف هل دا مرض نفسي ولا انا مش مظبوط مع العلم اني ولا مره حاولت مع نفسي ولا مره اتكشفت علي حد وديما الموضوع دا طاغي اوي عليا محتاج مساعده من فضلكم اتصرف ازاي او اعمل ايه انا مش عايز احس اني زبون جاي يدفع للمتعه لا انا عندي ميول طاغيه عليا نفسيا يا ريت اي حد يرد عليا ويساعدني اتصرف ازاي
اقتباس
|
|
|
ميول شخصيه |
بواسطة : No2men - 02-10-2025, 05:38 AM - المنتدي : منتدي القصص والروايات والمقالات
- لا يوجد تعليقات
|
 |
انا اسمي مؤمن عندي ٣٠ سنه اتخرجت من كلية حقوق بدرجة امتياز ٤ سنين اتخرجت وكل اموري تمام اخترت اكون استاذ مساعد عن اني اكون وكيل النائب العام مش متجوز الحقيقه
ابدء حكايتي اني من صغري وانا عندي ميول للبوس والحقنه الشرجيه لاكن ولا اخدت حقنه شرجيه والحقن حاولت وانا صغير اجيب حقن من الصيدليه واستخدمها بنفسي لاكن مكنش في اي معلومه للاستخدام وفشلت وبدأت احاول اتغاضي تماما عن الحكايه دي بكل تفاصيلها اخر مره افتكرها فعلا كانت لبوس امساك وانا سني تقريبا ٥ او ٦ سنين حقيقي من بعدها ولا مره اي حاجه دخلت تاني في الشرج مشكلتي اني وبعد العمر الي فات دا كله مش قادر اتخطي الفكره دي في ماغي خالص جيت بعد ما اتخرجت واتعينت بقي الموضوع بزياده عندي حاولت اتواصل مع اي ميستريس لاكن كنت بتراجع تاني وكذا مره اكون خلاص ومطلوب مني ادفع ديبوزت لاكن كنت بقلق جدا وبتراجع ديما بحاول اتخطي الموضوع دا باي شكل لاكن ولا مره نجحت وكل مره ابعت لميستريس احس انه مفيش امان او مفيش مصداقيه واتراجع بحب جدا الخصوصيه في الحكايه دي انا بجد محتاج اجرب وتقريبا هتكون اول مره لبوس من ٢٤ سنه انا مش عارف اتخطي ميولي دي تماما مش عارف هل دا مرض نفسي ولا انا مش مظبوط مع العلم اني ولا مره حاولت مع نفسي ولا مره اتكشفت علي حد وديما الموضوع دا طاغي اوي عليا محتاج مساعده من فضلكم اتصرف ازاي او اعمل ايه انا مش عايز احس اني زبون جاي يدفع للمتعه لا انا عندي ميول طاغيه عليا نفسيا يا ريت اي حد يرد عليا ويساعدني اتصرف ازاي
|
|
|
|